städning o simning står på schemat för idag


Köpte baddräkter idag eftersom jag och Jonna nu faktiskt bestämt att vi ska börja simma.
Vi börjar med en månads tid, sedan får jag ha ett uppehåll under julen samt januari/februari då jag kommer vara bosatt på annan ort.

Men jag insåg nu under morgonen då jag provade mina simkläder (eftersom vi ska simma idag) att den jag är bekvämast i är nött i tyget och man ser igenom i princip hela baddräkten. Så nu får jag ha en annan trång obekväm baddräkt som jag gärna slipper undan att använda fler gånger.
Så jag tänkte varför inte slänga ut pengar på en bra och bekväm baddräkt som tål klorvatten?

Dessa var billiga och även klorresistenta, snabbtorkande, svett tåliga, tvätt tåliga, hållbara i salt vatten & UV-skyddande (50+). En perfekt träningsbaddräkt helt enkelt.

Ja jag har inte så mycket mer att säga just nu, jag lever och livet rullar på.
Jag ska förövrigt under dagen passa på att städa förrådet, diska, vika tvätt och dammsuga.
Haha mitt lov är toppen helt enkelt.
Imorgon är det fredag och det blir att simma igen och därefter ska jag försöka göra klart lite läxor och eventuellt baka allt som jag sagt att jag ska baka, vem vet. Kanske blir till helgen istället.

puss hej
försöker bli bättre på att uppdatera.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback