snart en härligt fräsch lägenhet

Oj oj oj det börjar hända grejer här hemma i lägenheten.
Har städat som en galning, är inte färdig än men det börjar komma fram ett "hem"
Behöver dock rensa förrådet grundligt en annan dag, men nu kan jag åtminstone komma in och ut från det och nå det jag behöver allra mest.

Insåg också nu när jag städat där inne att min hund är riktigt jävla bortskämd på leksaker.
Där inne på sin hylla ligger ett tiotal olika leksaker nya och oöppnade. Men det är han värd såklart!

john-johns låda med leksaker han får leka med, som är framme. Det ligger såklart leksaker lite här o vart i lägenheten utöver denna överfulla lådan ;)

Sitter just nu och äter därför har jag en liten kort paus i allt flängande i lägenheten, john-john är som en svans överallt och har nysattacker lite här och var av min dammiga lägenhet. Som snart kommer vara skinande ren in i minsta detalj.

Har nämligen varit noga med allt, väggar, tak, golv, lister, skrymslen och vråer.
Åh det känns jävligt bra ska jag säga er.

Ikväll/eftermiddag ska jag åka till bråstorp för att lämna tillbaks ett paket samt handla lite småstuff som behövs i kylskåpet. Efteråt blir det filmkväll tillsammans med Nettan och Jonna, vart vet jag inte.
Det återstår att se. Ska åtminstone bli trevligt :)

Men nu ska jag bara äta färdigt och sedan tillbaks till städningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback