borta bra hemma... också bra?

Känns både bra och dåligt att vara hemma igen.
Tråkigt att inte ha människor omkring sig näst intill hela tiden.
Skönt att ha lilleman vid min sida dock, har saknat min lilla doggie medans jag varit borta.

Idag har jag verkligen fått nostalgi-känsla från förr, längtar som fasen tills det börjar snöa och alla börjar få julstämning. Saknar julpysslandet innan med julbak, julklappshandling, julstämningsmyset, advent o pepparkakor.
Saknar att dela min vardag med någon annan än mig själv och min hund kan jag lätt säga.

Nu ska jag dock se en film för skolans syfte Darling tror jag den hette. Efteråt ska jag skriva en filmrecension.
Laga mat ska jag även pyssla med sen, ska försöka få över Nettan på hemmalagade hamburgare och pommes.

           
oldpic på oss. saknar det svarta håret lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback