woohoo för mänskligheten



Kan bara säga att jag blev glad idag när jag kom hem och möttes av paket vid dörren.
Fick min överraskning av Elf, det tackar jag för. Ett läppglans i färgen Goddess och ett jätte fint nagellack i färgen Metal Madness.

Och hör och häpna fick även återvinningskassar från kommunen (som alla i Motala o Vadstena kommun får.)
Förstår folk hur länge jag har creddat för detta?
Hur länge jag tyckt att vi skulle ha såna återvinningsgrejer i våra soppskåp?
Och nu får vi de av kommunen, jag är jävligt glad över detta ska jag säga er.
Plus poäng till kommunen som tänker på miljön.

Nu har ingen något att skylla på när det gäller soppsortering :D

Ja nu skulle jag egentligen se en livesändning på internet.
För att sedan kunna skriva en reflektering över det hela. Men som det ser ut just nu fungerar det inte.
Så jag sitter bara här och segar av tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback