du är ingenting under ytan

                                     
Vad är den äckligaste mat du vet?

fisk, kroppkakor och blodpudding.

Nämn fem grejer du är nöjd med som du gjort i skolan/jobbet (hela livet)
Att jag gick ut gymnasiet med sjudundrandes bra betyg.
Att jag orkade söka till en ny skola efter och fortsätta plugga.
Att jag fortfarande går i den skolan jag valde att gå i.
att jag har kämpat mig igenom alla åren..

Vad ångrar du i livet (om något)?
Jag ångrar alla människor jag mött som fått mig må dåligt.

Vad är det sjukaste rykte du hört om dig själv?
vet inte riktgt.. det finns nog endel att plocka ifrån.

Vad kommer du ha för klädsel i höst och vinter?
Kängor i rött eller svart, byxor, strumpbyxor,koftor, halsdukar och vantar. svart ska det va.

Vilket är ditt dyraste klädesplagg?
Min regnjacka skulle jag tro eller min studentklänning.

Vad gjorde du i helgen?
Jag försöker att andas, leva kanske det kallas...

Vad är dina fem viktigaste 2dos den här veckan?
må bra o ta hand om finaste john-john.

Vad har du på dig just nu?
byxa tröja o strumpor.

Senaste låt du lyssnade på?
du var aldrig min sort.

Bästa skönhetsknep?
sminka dig snygg!

Vilken klädstil tycker du är hetast på män?
Kängor/converse,svara jeans, vit t-shirt med tryck och såklart tatuerade armar.

Och fulast?
mjukisbyxor.

Vem saknar du?
min katt och sis, Natalie.

Om du fick en enda önskan uppfylld vad skulle du önska?
Att må bra, och att ha den rätta i mitt liv.

Vilka tre personer inspirerar dig mest?
Håkan hellström, kat von d och jess.

Bästa filmen nånsin?
tjenare kungen o festival. kommer aldrig släppa dessa filmer.

Bästa boken nånsin?
finns för många.

Vilka tidningar läser du?
läser inga tidningar förnuvarande.

Vad önskar du att du var bättre på?
stå emot. säga vad jag tycker o tänker.

Är du religiös?
nja men andlig.

Vad är din största rädsla?
att inte hitta den där rätta personen, att inte få må bra..

Vad är det elakaste någon sagt till dig?
vill jag inte ens säga.

Om du får barn vad ska du döpa dom till?
teo eller nemo, texas.

Om du fick köpa vilken bil som helst – vilken?
en miljövänlig sportbil.

De tre finaste sms du fått i år?
jag gillar dig,
jag saknar dig
<3
från speciell.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback