fokusera på allt som är bra.

Igår var en riktigt lång dag som spenderades med klassen i Linköping. Det var intressant men min huvudvärk tog nästan över mig. Var helt jävla slut när jag kom hem. lagade mat tog en värktablett. Mysjonne du är det finaste jag har ♥

Idag är det skola, men jag har inget schema alls för dagen så jag har ingen aning om vad som händer eller sker. Vilket gör mig smått nervös. Hoppas på en lagom lång dag idag. Så jag hinner med att leva mitt liv efter också.

Nåja när jag kommer hem blir det att plocka iordning här hemma en stund. Sen blir det nog att gå över till Nettan en stund. Men inget som är skrivet i sten än. Så allt kan hända.

pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback