låt det va som i en film..


snart ska jag iväg till skolan, har yoga nu på morgonen och ni anar inte vad skönt o uppfriskande det är. både för kropp o själ. mår till och från konstant just nu. men det går över tills jag gifter mig, eller hur?
och tänk om man inte alls hade tänkt att ha något giftermål. vad händer då. varför är det så mycket bättre efter att man gift sig.

idiotiska meningar, idiotiska svar.
jag är glad men inte lycklig eller så är det tvärtom jag är lycklig men inte glad.
eller så är det helt tvärtom jag är ledsen o olycklig. ja tänka sig. det är nog så det är.
fast åh andra sidan vad vore livet om det aldrig hade varit dåliga stunder. det hade varit dåliga stunder hela tiden.
för inte hade man då vetat att det var bra.

men nu lägger jag allt på hyllan i hallen.
för idag ska jag äta kycklingsallad o må bra.
puss.

för det är ju klart, man kan ju alltid bestämma i förväg hur man vill må?
inte sant..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback