söndagar kommer kanske bli min nästa favorit dag?

Texter kommer alltid beröra sådär extra djupt på mig, i mig kanske man skriver Att jag idag känner mig så stark jag någonsin varit är helt underbart. Förutom andningssvårigheter är det en fin regning söndag. En perfekt söndag helt enkelt. Har promenerat med john-john titt som tätt under dagen. Fast annars har vi bara legat och degat i soffan. Kollat på fina filmer och sovit om vartannat. Senare tog jag tag i lägenheten plockade iordning och dammsugade, vilket behövdes. Har en jävligt fin människa i mitt liv just nu som lyser upp min tillvaro. tack för att just du finns. förutom min underbara doggie såklart, han är finast o bästast! 8ästa låten just idag: är du fortfarande arg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback