den enda regeln är att du ska ha sa jävla kul och du ska dansa, pausa, dansa, pausa.

                  
Hej o hå vad det går!
Kom nyligen hem från skolan, cyklade fram och tillbaks idag och känner mig allmänt pepp på allt jag tar mig för. Har ringt Boxer och ännu en gång "klagat" över en faktura jag inte ska ha, kände mig med detta så jävla bäst!
Var glad i telefonen och inte alls tjurig och allt gick prima ballerina, det var såklart en super trevlig kille jag pratade med förövrigt som gjorde allt mycket lättare. Sedan ringde jag aLma om pratade lite om en intervju så nu är den bokad och klar inför fredag.

Känner att jag är före allt i skolväg och att jag kan komma långt just nu.
Trots att jag försov mig imorse och var på skit opeppt humör  både igår kväll efter jonna o mitt snack och imorse så har jag ändrat inställning totalt på den här dagen. AS NICE DAG med andra ord.

Jaja nu kan jag inte skriva mer.
Ska iväg till Nettan nu och därefter blir det troligtvis bio ikväll :)
tjohej
                                                            ha en kalasbra eftermiddag/kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback