på språng mest hela tiden.

det har inte hänt så mycket här inne på ett tag.
Har haft fullt upp med annat och idag började allvaret igen, med andra ord skolan.

tillbaks till långa skoldagar och ingen ork på kvällarna, idag gick jag till halv 3 och höll på att avlida.
Fast det var ju lite bidragande faktorer som spelade in, såsom huvudvärk hunger och tristess.
Nåja jag överlevde och är så himla stolt över mig själv.  Höll på att gråta ihjäl vid några tillfällen för huvudet ville säga ifrån. Men jag stannade och överlevde.

Nu har jag fått i mig mat och ska dricka ton med vatten och ta mig en tablett för att hoppas på det bästa.
Imorgon är det på't igen. Men jag känner mig pepp för den här veckan då vi redigerar. Vilket jag älskar.
Det är något jag skulle kunna hålla på med på heltid. redigering, det är kul och man kan om man vill vara nyskapande.

Jaja.

Ville bara ge en liten update och jag ska försöka vara bättre.
För ibland, ibland har jag vettiga saker att skriva. Bara det att vid dessa tillfällen sitter jag sällan vid datorn.
Har faktiskt inte suttit mycket vid datorn alls nu förtiden, vill hellre vara ute och umgås..

Kan bjuda på en bild. eller flera. o visa vad jag pysslat med den senaste perioden.
                                    
                                  
                                    
                                


puss hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback