sötnötter ♥



Hundbilder på Nomy och Lilleman.

Idag blir det att åka bil med Nettan till the schoool. Ska fixa mina artikelsidor på indesign en stund.
Därefter ska jag cykla hem, eftersom jag inte tog den med mig igår.
Blev en liten sovmorgon och ta hand om mig själv morgon här hemma, gick hem tidigt från Nettan imorse.

Skulle koka ett ägg till frukost men det sprack när jag la i det i vattnet? så det blev inget utav det.
Så fick ta en risifrutti istället. Just nu försöker jag bara fördriva tiden, vid halv går jag en prodmenad runt parken med johnjohn och därefter blir det att gå bort till Nettan och sedan åka iväg.

Så en halvtimme med dö tid. suck..
Men ja kommer på nåt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback