du springer aldrig ifatt när jag väl är där

har verkligen haft ett sug för att blogga idag, jag börjar tycka det är roligt igen.
Bara att det fattas nytagna bilder och lite mer rolig info i texterna, men annars oj vad jag bara känner för att göra saker som jag kan blogga om sen :)

Känner mig en aning stressad inför helgen, och måndagen.
Främst måndag. Men allt kommer gå bra, hoppas jag?!
Ska köra på trafikskolan en aning tidigare än vad som sagt innan.
jag ska köra kvart i ett och vi åker från Hultsfred klockan 8. Men jag hoppas jag hinner med allt.
Läskigt ska det bli att köra för en körskola nu när jag kört med pappa några gånger, känner ju att jag blivit bättre.
Men endå lite pinsamt. O ja säger förlåt typ tusengånger med pappa >< HAHAHA!

ja o i helgen ska ja hinna packa och imorgon ska ja posta ett paket på morgonen.
Ja jag känner mig lite smått stressad egentligen för ingenting. Så länge jag är lugn och tänker går nog allt bra.
Imorgon blir det jobb 8-15 och under lördagen är jag ledig och då ska jag packa packa packa.
Söndag är det jobb 15-8 på måndag morgon och alltså mitt sista jobb pass.

lite vemodigt för jag gillar att jobba här, det är roligt att vara personlig assistent!
Jaja hoppas bara ja får ett jobb snart eller att mina andra planer funkar. Annars är jag körd :)
men positiva tankar så ska det nog gå. På något sätt löser det sig alltid.

borde se om l-word snart, saknar alla underbara karaktärer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback