körkort.se ska träna ihjäl mig tills det fastnar på djupet

Sitter just nu i nettans lägenhet och mest tråkar. Har redan ätit frukost, diskat och dammsugat av hela lägenheten. Nu finns det inte så mycket mer att fördriva tiden med tyvärr.

Känns också segt att den här veckan är mina körtider lite närsom på dagarna, det kändes bättre förra veckan då alla var kl 8.00 på morgonen. Idag får jag snällt vänta till kvart i ett innan jag får övningsköra.

Men fram tills dess ska jag öva körteori hade jag tänkt och promenera med lilleman. Har även ämlis dvärghamster här på besök som jag gosat lite med nu på morgonen. När han var uppe och åt och drack lite. 

Känns jobbigt att jag inte kan gå hem till min lägenhet idag, eftersom de ska byta golv i hallen och köket.
Så jag får snällt sitta i Nettans lägenhet idag. Ikväll ska vi väll tvätta nettans bil, om det blir som planerat.

I helgen var jag i Hultsfred och hade det bra, vi gick på 50-60tals fest och så fick jag med mig en hamster hem som sagt. Syster kommer om en vecka så jag ska va hamstervakt fram tills dess.
ja nu har jag inte så mycket mer att skriva här.

Ska göra mig iordning och sedan fortsätta träna träna träna på teorin så den fastnar.


puss hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback