ny hundmat och en trevlig dag!

 
Hade det mycket trevligt i helgen!
Veckan har gått fort framåt och jag har inte haft så mycket tid över till att skriva här eller för något annat heller för den delen.
Igår körde jag halkan i Linköping och det varade hela dagen, kan säga att jag var helt slut på kvällen när jag kom hem. Men då åker jag syster och Nettan till bråstorp och handlade lite.
Idag har jag varit helt ledig från allt som har med körning att göra. Sjukt skönt att få ta det lite lungt.
Eller lungt och lungt, men i min takt.
 
Har idag gått till stan med systeryster, vi glodde i affärer och jag köpte Nordic hundfoder, en hel kartong.
Som var sjukt tung. Som när vi kom precis utanför cykelstället ramlade i backen och ALLA korvar åkte ut.
Lite komiskt då vi innan pratade om att slänga kartongen innan vi gick upp.
 
Sedan åkte vi och handlade och lagade och åt mat. Gott!
Nu ikväll blir det att träna körteori, inte helt ledig från körkortet trots allt.
och säkert film inför natten.
 
Imorgon är det körlektion igen.
Puss på't!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback