chuck och blair överger mig nu föralltid :(

Har blivit lite off här på senaste, men det är mest för att jag pluggat järnet när jag varit hemma i lägenheten och sedan har jag umgåts med alla här. Eftersom jag snart åker till Hultsfred har jag bara försökt ägna all tid åt alla fina människor i min närhet här uppe.
 
Idag blir det att se den absolut sista serien för det här året. Tråkigt men sant.
åh nu vart jag lite tårögd. sista jävla avsnittet av gossip girl föralltid?!
FATTAR NI DET???????? mitt liv är slut. typ.
 
känner mig lite såhär nu 
 
Imorgon blir det att fira lilljul tillsammans med Nettans familj. Ska bli spännande!
På Lördag blir det att fira Nettan på hennes födelsedag och bio på kvällen ♥
Söndag blir det att åka hem till Hultsfred.
Måndag- Julafton. wihooooo.
Resten av tiden återstår att se, antingen blir det ett äventyr eller en flop.
Men det blir väl vad man gör det till iguess
Nej nu ska jag ta tag i lägenheten en stund och fortsätta med läxorna och va deppig över serieslutet!
 
obs. Måste införskaffa gossip girl boxen snarast!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback