It's always the darkest before you see the light

Sitter just nu och gör ett fördjupningsarbete om panikångest och samtidigt följer musikhjälpen på tv.n.
Igår var jag fram och tillbaks i Hultsfred följde med och köpte bil, men hann både träffa mamma och pappa en stund. Kändes skönt, längtar hem lite. Saknar familjen! Knappt två veckor kvar tills jag åker hem.
 
Innan jag satte mig med läxorna idag har jag letat som en tok efter min mössa, min favorit mössa!
Åh efter att ha letat igenom varenda garderob i lägenheten, varenda väska och varenda påse i förrådet (många) så hittade jag den äntligen. Nergömd i en påse med massa andra vinterkläder.  Ni anar inte lyckan som infann sig i mitt hjärta då. Älskar att finna saker jag saknar.
 
Ja annars idag blir det bara att fortsätta plugga, arbetet ska vara färdigt senast måndag nästa vecka. Så det är lika bra att jobba på flitigt.
Hoppas även på att få en sak i posten idag, så jag äntligen kan leka med min nya leksak ;)
 
 
Ha det fint!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback