snön faller utanför, glittrande vitt blir allting

Det snöar tusen gånger om just nu, och mitt hjärta ler.
Så jävla mysigt, det här kallar jag en riktig vinter.
 
Johnjohn blev lika lycklig han imorse. Hoppade och skuttade som en liten fjant. Hämtade pinnar och bara kutade runt runt runt i snön. Men lite kallt är det allt, blir att ta på sig lite mer kläder nu. Byta ut fingervantarna till tjockare mysigare vantar och använda halsduk m.m. Även john-john har fått på sig sin tjockare vinterjacka/täcke.
Tänkte ta med mig kameran ut vid nästa promenad. Och fotografera lite i vårat fina vinterlandskap ♥
 
Idag blir det plugg plugg plugg. Haha har ni märkt att jag ofta upprepar ord 3 gånger?
Något ticks jag säkert har i skrivform ><
 
Nej nu ska jag återgå till pluggandet. Någonstans får man väl börja i all den där röran.
John-john har äntligen gått och vilat. Varit busig hela morgonen, han har fått julfeelings av all denna snö.
 
Ska även slå in lite julklappar jag missat och längta mig bort!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback