puss på mitt temperamente





Idag har tiden gått riktigt snabbt, gick hem från Nettan imorse och sedan fastnade jag framför datorn en stund.
Därefter gick jag till östenssons och skulle köpa lite fika och ett frimärke. Gick sedan för att posta brevet.

Sedan gick jag hem och därefter fick jag värsta ideen och tänkte att jag skulle köpa två tialotter så jag gick tillbaks till östenssons för andra gången och fick med mig bajspåsar och ställde mig i kassan för att köpa lotterna.
I den kassan jag stod i fanns det tyvärr inga tialotter så hon gick till en annan för att be om två lotter, väl när hon slagit i de där lotterna bad hon mig visa legg. och jaaa jag har inte mitt legg i plånboken.
Så jag fick irriterad gå ut från affären med enbart de jävla bajspåsarna. Så min ide gick i stöpet direkt.

Därefter hade jag mina 3 minuter av ren ilska på affären östenssons men det gick snabbt över när jag hade kommit hem till världens myshund som jag sedan gick en promenad med och hämtade upp nomy för att gå en promenix med båda hundarna..

nu sitter jag här igen för att fördriva lite tid. Tills klockan blir lite innan 5 då ska jag gå ut med vovvarna igen.. 
puss ha det!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback