det är svårt nu förtiden att hitta den perfekta rubriken.


Godmorgon, än så länge har jag och john-john bara degat i soffan.
Har kikat runt lite på lämpliga abonnemang som jag kan tänka mig att ha, men det finns inget för min smak och rätt pris. Vill ha ett där det är fri surf gratis sms till alla och helst ringa för ett billigt pris. Det är jobbigt när alla jag ringer till (oftast) har olika leverantörer.. det var enklare förr..

Annars är jag lite ledsen då jag nyss insåg att varan jag beställde är en beställningsvara och det kan alltså ta upp till 14 dagar för mig att få paketet. Så länge är jag inte ens här i Motala, så jag hoppas innerligt att den kommer snarast. Ville ju ha den snart är ju i behov av grejen. Vill ha den idag!

Jaja nu ska jag nog ut på en promenad med john-john och därefter ska jag ta tag i förrådet och balkongen.
Har pratat med Nettan och hon hjälper mig med alla mina kartonger m.m som ska bort till återvinningen. Så ikväll blir jag nog av med en hel del skräp. Vilket känns som en lättnad. Tusen tack :)

Annars vet jag inte vad som händer, ska väl äta mat och bara mysa med finaste.
Ha en fin måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback