stand for something even if it means standing alone

Sitter just nu och har lunch rast på praktiken
igår var kanon kul idag känns det mest segt, är trött som en gnu och vill bara hem..
vart nu hem är?

funderar på att faktiskt flytta tillbaks hit till västervik. trivdes faktiskt rätt så bra här när jag bodde här.
fast göteborg är och kommer alltid vara staden i mitt hjärta där jag ska bo en vacker dag.
Men just nu känns göteborg lite för långt bort, alltså inte avståndsmässigt utan mer karriärsmässigt.
Om jag ska bo där behöver jag ett välbetalt jobb. ett garanterat jobb.

Jag tänkte söka sommarjobb lite överallt sedan får vi väl se vart det bär iväg.
Men kvar i Motala kommer jag nog inte bli långvarigt för där trivs jag inte längre, har nog aldrig riktigt gjort heller. inte sedan jag tog ett felsteg i mitt liv och förstörde allt.

Vill hem och äta upp resten av min marabou chokladkaka och mysa ner mig med john-john i sängen och glo på tv hela eftermiddagen/kvällen. SÅDESÅ!!

Men nu peppar vi 2 timmar kvar sen åker jag bussen hem..
bussen är hur mysig som helst att åka, fan vad jag saknar att pendla långväga..
Man har tid att bara lyssan på sköna låtar och bara älska livet i helhet se vägarna träden husen och allt bara passera utanför. helt jävla underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback