never let them go, you never know if you can get them back♥






syster och bror, ni är en stor del utav mitt liv och jag hade aldrig varit den jag är idag utan er.
jag menar enbart det positiva, jag älskar er föralltid. Syskonkärlek rostar aldrig♥

mamma och pappa, vi har och kommer alltid ha våra tvister men innerst inne vet ni mycket väl om att alla era barn älskar er mer än vad ord kan beskriva♥ Vi hade aldrig funnits utan er och jag är tacksam för allt ni gjort för oss. Ni är världens finaste föräldrar och jag kommer aldrig sluta älska er.

Nettan du är den som vet mest om mig och den som funnits i mitt liv så länge att jag inte ens vet hur mitt liv var innan jag träffade dig, vi har haft motgångar men även så himla fina minnen, kärlek och vänskap i en fin blandning. Jag vill inte leva ett liv utan dig i mitt för jag älskar dig. jag behöver dig för att känna mig hel♥

Jonna du anar inte hur mycket du betyder för mig och jag älskar dig så som den finaste vännen jag har♥
du har alltid funnits där för mig både när jag varit själv och när jag bodde hos er och du har alltid stöttat både mig och nettan och jag beundrar dig för så himla mycket, du är den finaste personen i mitt liv.  

Sonja, Aslan Ida Ronja Mimmi Fia Tarrak Angel alla rats Elliey John-john, Nomy Max shasha m.fl.
Alla djur jag träffat och haft i min närhet under åren som gått kommer alla ha sin egna plats i mitt hjärta. 
Ni har alla varit speciella för mig på ert egna vis och endel närmare än andra.
men ni alla finns där och jag tänker på er ofta♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback