always ends the same.

Har saknat att skriva här på min kära lilla blogg. Ibland känns det bara så skönt att få skriva av sig om stort och smått, runt eller fyrkantigt. Nåja..

Livet rullar på som vanligt, bor hos min mamma förtillfället eftersom jag jobbar hela sommaren.
Saknar väl min lägenhet till och från men klarar mig fint här borta också, har de nödvändigaste med mig såklart.

Sitter just nu bara som en nörd och glor, ska väl snart ut med john-john på en promenad.
Glor på snyggt folk, snygga bilder och fina tatueringar.

saknar när folk va sådär snygga som på min tid, haha!
när jag va grym menar jag!

Vill på något sätt bara att det ska bli den 13 augusti, då jag har jobbat färdigt och ska upp till Motala igen,
för att börja på något nytt. Ska börja övningsköra på riktigt och ta mitt körkort ÄNTLIGEN!!!
bättre sent än aldrig kan jag tycka, samtidigt som jag ska börja göra så mycket annat nytt och positivt i mitt liv.
flytta, plugga förhoppningsvis, ja helt enkelt börja om någon annan stans.
KÄNNS SÅ JÄVLA FUCKING AMAZING!

Har så många planer, men idag sitter jag sjuk och känner bara NUUUUUUU vill jag börja leva.
Jodå, jag lever nu med. men mer som i en bubbla av förväntningar och hopp.
Jag jobbar mest och de andra dagarna ägnar jag tid åt lilleman o packar för nästa jobbdag typ.

åh vet ni snart fyller jag år woopidooop!!

puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback