reflekterat resan..

Det jag kommer att sakna mest från Motala, det är såklart Nettan ♥.
Men en till sak jag verkligen kommer sakna är min post, allt roligt och oväntat jag får i brevlådan till och från gör att jag aldrig tappar hoppet på något sätt.

Tappar hoppet om vad vet jag inte riktigt, men jag bara älskar att få post. Ibland är det tråkdagar med bara en tidning, men reklamen och när paket studsar ner i brevlådan gör mig så jävla lycklig. 

Idag smög det sig ner en hårfärg i ett litet paket. Tror jag färgar håret någon gång i nästa vecka med denna hårfärgen. L'Oréal Paris Féria by Préférence 6.66 Extra Intensiv Röd 

Ja det var väl allt jag hade på hjärtat idag..
puss hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback