allt hänger på mig själv

känner att det börjar hända mycket grejer i mitt liv.
på kort tid. och kanske lite förhastat ibland,

Fast jag är så himla glad just nu, så lycklig inuti.
Idag är en pepp dag och jag känner att jag fan kan gå hur långt jag vill, med allt jag vill uppnå i livet.

jag hoppas på det bästa just nu och vill bara att fredagen ska bli avklarad och jag får veta beskedet.
ja eller nej.

Idag har jag inget planerat ja förutom skolan och träna på körkortsteorin i vanlig ordning.
Ska försöka göra det till en rutin i vardagen. Framför allt på lunchen i skolan.
Då har jag en timme att spendera på körfrågor. Förhoppningsvis klarar jag av att ta in allt i skallen.
5 månader kvar! klart jag ska kämpa!!
För jag vill ju att mitt körkort :)

Ja annars försöker jag bara leva livet, må bra och umgås med fina människor och djur.
I helgen städade jag min lägenhet, ja eller jag kanske ska säga att jag tog itu med mitt förråd. Som numera är skapligt snyggt men framför allt kan jag gå in och ut utan att saker ramlar ur rummet. Härligt känsla!

Jag ska kämpa de här månaderna som är kvar på skolan, med både skolan, hälsan, john-john, o ekonomi/jobb.
kan jag lyckas?, klart jag kan!!



Nu känner vi peppen och puschar varandra till max.
Puss på att vi alla kan vad vi vill.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback