bara va dig själv.

                       
Jaha, nu är det torsdag igen och imorgon börjar helgen. En dags tjuvstart. ledigt från skolan imorgon.
Fast jag ska ju dock upp tidigt imorgon endå eftersom jag ska på intervju. Är skit nervös.
Men jag hoppas på det bästa så får vi se vart det leder :)

Nu ska jag närsom gå ut på promenad med john-john och samtidigt posta ett brev.
Sedan ska jag duscha och måla naglarna. Dock inte sådär coolt som bilden över.
Ikväll blir det väl att gå över till nettan och spendera kvällen där. Innan ska jag laga lite mat och mumsa i mig.

Glor just nu samtidigt på big brother och det händer en hel del grejer just nu O.o
undra vad som kommer att ske..


puss!

(Jonna om du läser det här, glöm inte att jag vill se dina kläder :D )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback