ingenting är omöjligt bara man håller huvudet högt och tror på sig själv

   
Sitter just nu och äter lite kycklingsallad samtidigt som jag försöker komma på något vettigt att skriva här.
Har inte så roliga bilder nuförtiden så därför la jag in en bild på mitt nya kortspel SKIP-BO.
Idag har det varit rätt så tråkigt och mulet väder, nyss regnade det till och med en skvätt.

Men flitig som jag var cyklade jag fram och tillbaks till skolan, trots att jag från början försov mig rejält men jag stressade lite smått och var framme vid skolan 1 minut i 9 och jag börjar klockan 9 så det var perfekt time-ing(?).

Ikväll/eftermiddag blir det en långpromenad med john-john iaf.. får se om Nettan hänger med också. Ja sedan blir det ju även soffläge med bigan på tv.n. Får se om något annat hinns med också, annars tar jag lite små stuff imorgon. Så som att cykla till bråstorp och fixa jobbet samt ica nära butiken och hämta ut ett paket när jag endå håller på.

Hoppas på finare väder imorgon alltså.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback