jag strävar efter mål jag hoppas jag uppnår

det händer rätt mycket nu förtiden.
men jag känner endå att jag inte hinner med allt jag skulle vilja göra, men försöker verkligen med hela mitt hjärta.

Skolan har börjat igen och därmed fasta tider som inte går att få bort, läxor som medföljer och samtidigt har jag möten till och från med mitt extrajobb.
Idag ska jag på jobbintervju och senare ikväll är det möte.
Innan det ska jag umgås med min älskade hund som också han behöver uppmärksamhet.

Nu hinner jag inte skriva mycket mer ska ut med john-john och därefter cykla in till stan för intervjun.
Därefter cykla bort till skolan och spendera halva dagen där.
Snart helg!! mer än så säger jag inte :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback