jag vet inte varför jag gör såhär längre..



bilderna är från förra veckan..
Mår inge vidare alls idag, så jag stannade hemma. Men ska tvinga mig bort till skolan imorgon, eller om jag jobbar hemifrån. Måste intervjua någon. Känns rätt jobbigt i skolan förtillfället. Vet att det inte är långt kvar men det är endå flera moment kvar att genomgå. Magont på högsta nivån och jag har nästan sovit bort hela dagen, duschat och tvingat mig ut med john-john på promenad.

Resten av dagen lär väl se likadan ut om jag inte orkar göra något vettigt lite senare. Just nu känns det dock inte som det kommer bli bättre. Men man kan alltid hoppas. Idag är det kallt igen, vädret skiftar fram och tillbaks. Vilket är riktigt tråkigt då jag gärna vill ha en vår som är här för att stanna nu. När jag var ute med john-john snöade det lite snöflingor i luften? ingen mer snö här tack :(

vet inte riktigt mer vad jag ska skriva. livet går i vågor
och jag vet nog inte längre vad jag har att spela med.
Jag är tacksam att jag har min hund och min syster just nu.
jag behöver er.

Är glad att både mamma och sis kommer snart. längtar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback