Oh, oh, oh, oh, oh, sometimes I get a good feeling.

               
Måste visa en låt som jag älskar högt på sistone.
haha den får mig på peppt humör som fasen!
Lyssna på den högt och bara DAAAAANSAAAAA runt i lägenheten, huset, tältet eller vart du än befinner dig.
Ja ni förstår kanske också att det enbart är början som är bäst? alltså får ni spola tillbaks efter sisådär 37sekunder in i låten och börja om ert dansande.

Det är vad jag pysslar med just nu. det där med att göra vad jag skriver här på bloggen.
det är inte riktigt min grej.
För musik och alla miljontals saker jag har överallt får mig på nya tankar och ideer.
Kommer liksom inte till startskottet att städa när man hittar massa roliga prylar man vill testa eller använda en stund.

och nu kom faktiskt Nettan hem så då blir det väl att spendera tiden med henne.
Kanske en till promenad med vovvarna eller något annat kul.
Ikväll blir det TACOS. Mumma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback