jävligt härligt väder och inte ett enda moln på himlen.

Fredag idag och jag ska väl försöka städa ur förrådet lite  nu under förmiddagskvisten.
Annars blir det väl bara promenera med john-john, posta ett brev och träna till körkortet.

Har ju köpt onlinegrejen på körkort.se så nu gäller det bara för mig att plugga,plugga o plugga.
Är sjukt taggad så det ska nog gå bra :)
Körkortet innan min födelsedag är mitt mål. Klart jag ska lyckas med det!!

Jag har satt upp väldigt många mål för mig själv på sistone och jag är ju en kämpe.
Så klart jag kommer fixa det här på mitt sätt och genom att ha tålamod.
Jag kommer även sätta upp delmål för alla mina mål så man inte strävar efter något om flera månader.
Man vill ju kämpa för något i nuet samtidigt, så lite små delmål här och var gör bara motivationen större.

Jaja nu ska jag påbörja min roliga städning. Får se om det blir fint eller stökigare.
Senare ska jag väl umgås med Nettan, får se vad vi hittar på :)

            
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback