you told me you'd never fall in love


jahopp här sitter jag med färg i huvudet
känns skönt att bli rödhårig igen, samtidigt som jag är nervös.
Över att allt hår ska trilla av, även att det bara är toning har jag ju faktiskt inte haft i några produkter förutom shampoo och balsam i håret på evigheter, bara för att låta håret vila från alla mina dumheter.

Nu när jag drog i färgen i håret kändes det som om en massa hårstrån åkte bort.
Så vi får väl se. Har ju redan konstaterat att jag inte passar utan hår på huvudet. på riktigt alltså!

Ska närsom hoppa ner i badkaret och skölja ur allt.
Ikväll blir det bigan! som alltid på söndagar med eller utan sällskap återstår att se.
Jo john-john då såklart, han är ju alltid mitt myssällskap ♥
Han har förövrigt lekt med sin nya leksak mest hela tiden idag. han heter joppe och är en björn med riktigt avlång kropp och en svans utav ett rep.

Puss på someone special.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback