jag behöver inte dig om jag redan faller

Har varit i skolan en sväng under morgonen, sedan blev det cykling hem och promenad med john-john.
Därefter fick jag mig ett litet ryck. Och tog tag i balkongen, dammsugade och flyttade alla prylar som var där ivägen. En stor byrå som fått flytta in i förrådet nu istället bland annat.
      

Ja så istället för att vara total kaos ute på balkongen är det nu rent och fint där, men istället ser hela lägenheten ut som kalabalik. Kartonger m.m är överallt. Så innan Nettan slutar ska jag försöka få fart och flytta in alla kartonger till förrådet istället. Så att john-john kan vara här hemma imorgon utan att få hoppa och gå i labyrinter för att komma någonstans.

Ja det var väl en kort update om min dag helt enkelt. Värdelöst och underbart!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback