sommar sol

Har hunnit med en massa stuff under den tiden jag inte skrivit ett skit här på bloggen,
har varit nere i hultsfred och firat syster, flängt hit och dit och glott i affärer, dollarstore är min nya kärlek ❥
hoppas den kommer till linköping eller hit ;)
Bestämde även i söndags kväll att vi här i Motala skulle åka till Liseberg dagen efter. Så i måndags drog jag, Nettan, Jonna och Jesper till göteborg och åkte karuseller och hade det bra hela dagen.

Idag blir det att storhandla så fort Nettan har slutat praktiken, ska bli skönt att få fullt kylskåp igen.
Med en massa god mat, framför allt frukost.

Ja annars rullar dagarna på, idag var jag i skolan och skärde till massa tidningar. Nu ska jag även jobba lite när vi handlar samt lämna lite tidningar i vårat ställ ute vid bråstorp.

Ne nu har jag inget mer att säga.
Livet rullar på och här skiner sooolen utanför.
Härligt sommarväder med 18+ grader i skuggan.

                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback