en dag som den här

Onsdag
Känns som en riktigt bra dag idag.
Cyklade till skolan imorse gjorde lite utvärderingar och hade en föreläsning.
Fick sedan en grymt bra överaskning när jag skulle lämna in nycklarna som vi lånat av skolan till skolan och en skåpsnyckel. Trodde då att jag skulle få tillbaks en hundralapp men blev glatt överaskad utav 250kr.

Så nu känner jag mig lite rik, haha :)
Så i helg blir det en fucking ben & jerry glass!
Jaja annars idag vet jag inte vad som händer, hörde att Nettan slutar tidigare så förhoppningsvis kanske vi kan hitta på något kuligt. Dock är det inte jätte kul väder ute. Men något hittas nog på.


har fått 3 personer som kommenterar john-john på två dagar. Alla tror att han är valp och super söt!
Plus att han har blivit så mycket duktigare nu på hundmöten och personmöten. Stolt matte ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback