Can you let me try?

 
Köpte två fina kakburkar igår, hur söta som helst. Fick en galen hund på köpte. Haha nej då, sötkillen sitter numera konstant vid fönstret med bollen i munnen. Kanske väntar på att en lekkamrat ska komma förbi?
 
Imorgon åker jag och Nettan till Hultsfred med våra buskorvar, ser jag fram emot.
Men innan det.  Alltså idag blir det att cykla till bråstorp och kika lite, samt städa lägenheten lite. Det behövs!
På måndag ska jag på intervju på en skola, känns läskigt. Men jag kan väl bara vara mig själv right?
 
Är dock lite oroad om jag får post imorgon, då kanske mina grannar tar det över helgen? O.o
det är mitt största oros moment för stunden. Får väl skriva en lapp och säga att de inte ska lämna något paket utanför imorgon. Eller vet inte riktigt vad jag ska göra. Hoppas på det bästa? ><
 
Nej nu ska jag ta tag i min lägenhet. Puss hej.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback