du måste resa dig

Söndag idag har inte haft tid eller ork att sitta med bloggen nu under helgen.
Men har haft det super kul med mamma och sis på besök, sis är såklart fortfarande kvar.
Imorgon blir det ju gekås Ullared med Nettan, Ämli och Jonna. Ska bli galet kul!
 
Ja åter till helgens innehåll, var först vid cloetta och glassade runt bland bara massa godis, köpte center.
Annars blev det pizza mys och glo i affärer när mamma va här. Igår kväll blev det en massa spelande med sis, Nettan och Jonna.
 
Och just nu målar jag naglarna. Kommer fotografera resultatet sen. Men innan jag är färdig med det blir det att duscha och färga håret. Är det bara jag som älskar att pyssla med naglarna? I love it.
 
första steget :
andra steget:
resultat:
 
Nu blir det att packa ihop det sista och ge mig iväg till Nettan och Ämli som är i Nettans lägenhet :)
 
Hej då!
Uppdaterar med massa foton på inköpet efter ulla!
PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback