idag börjar resten av mitt liv

                          
Ska snart gå en promenad med john-john och därefter blir det att cykla till simhallen.
Simhallen här i stan har sjukt tråkiga öppetider. Det öppnar liksom vid 14.00 idag.
Men ska i alla fall ta tag i att börja simma nu. Som jag längtat!
 
Det ska bli så himla skönt att få göra något och få lite rutin i min allt för tråkiga vardag. Längtar just nu mest till att få basta. Fryser nämligen lite ihjäl här hemma. 
Önskar jag hade hultsfred simhall här i Motala, för den är sååå mycket finare än den här. Ångbastu i mitt hjärta forever ♥
 
Var ju tänkt att jag skulle börja simma igår, men då öppnade det också vid 14.00 och vi hade ju liksom bestämt att vi skulle se serier hela dagen. Så att. Vet att det inte finns några bra bortförklaringar, men börjar idag helt enkelt :)
 
Har varit duktig och gjort läxor hela förmiddagen nu, imorgon blir det lite mer läxläsning.
Jag har varit utan godis jätte länge, vilket känns som ett bra steg i rätt riktning. Godis enbart på helgerna om ens då! Även att jag är grymt sugen på b&j:s just nu. MUMS va gott det hade varit!
 
 
Att simma är något jag alltid tyckt om att göra, det får mig må bra!
Och jag ska börja tillåta mig själv att må bra ♥
 
Att se framåt är det som får mig att kämpa.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback