jag saknar dig

 
Jaha fredag idag, och dags att ta tag lite i läxorna. Känns som en bra dag och kommer säkert bli en grymt bra helg. Ska nämligen julpynta lite och ha lite julbak här hemma tillsammans med Nettan och Jonna. Ska även som sis tipsat göra julkransar att hänga på dörren. Blir säkert lite bilder på helgens roligheter.
 
Åh imorgon är det första december, alltså får man öppna första luckan i julkalendern, plus att julkalendern på tv.n börjar. Ska bli spännande, haha och jag blir som ett litet barn varje december. :D Älskar allt som har med december månad att göra.
 
Min nya hobbie har blivit att pärla pärlplattor har gjort ett ex antal converse skor, någon som vill ha ett par?
nyckelringar såklart. Super söta om ni frågar mig. Har redan en på min nycklknippa =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback