finns så många regler

Att måla naglarna är min nya hobbie framför datorn, haha.
Har inte haft tålamodet idag till att sätta mig och göra läxor faktiskt, men har fördrivit tiden ganska bra endå. eller inte.
 
Imorse följde jag med Nettan när hon skjutsade Jesper till Linköping, sedan så har jag målat naglarna. pratat i telefon med sis och nu hjälpt Nettan leta upp lite info kring en matte uppgift. Sitter förövrigt hos Nettan just nu och segar. Väntar på att hon ska komma hem, senare blir det att hämta ut paket och äta på mcdonalds. Idag får vi unna oss lite fett o en leksak. Mohaha!
 
Ne annars mår jag till och från hela tiden, är lycklig. samtidigt som jag känner mig lite nere. Men men allt blir bra förr eller senare, det tror jag på :)
 
Tjao!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback