lycklig rakt i hjärtat

åh dör en smula, blev riktigt glad. 2013 kommer nog bli ett kanon bra år.
Håkan ska spela på p&l och har även en andra spelning färdig i juni.
Kommer komma flera spelningar med honom och jag ska lätt ta mig till åtminstone 1 av platserna!
 
Har även i alla hast haglat en stund här i Motala som sedan blev till snö på himlen, men nu är allt borta tråkigt nog.
Hade faktiskt varit mysigt med lite snö.
 
Ne annars idag har jag mest oroat mig för lilla maxen, hoppas du kryar på dig snart♥
Jag har varit seg och hängig idag. Hungrat ihjäl och sånt där vardagligt.
Kommer säkert få hungra ihjäl en stund till då vi säkert ska äta efter vi storhandlat idag.
typiskt mig och mitt tomma kylskåp.
 
Skulle gjort en himla massa idag egentligen men det enda som jag faktiskt gjort idag är att lyssnat på radiokanaler, betalat räkningarna och gjort någon avslappningsövning jag hittade på spotify. (LÄS FÖRSÖKT)
John-john störde mig. När jag låg där på golvet som en tönt och försökte slappna av, andas djupt och låta tankarna snurra fritt. känn hur armarna blir tunga. slappna av. andas djup. Jorå john-john hämtade leksak efter leksak, pipande leksaker såklart. PIIIIP PIP PIIIIIIP PIIIIP lät det. Blandat med lägg dig.. gör det bekvämt. slappna av. återhämtning. andas ut... gör dig lung..PIIIIIP PIIIIP PIP
 
Han bufflade på mig, skällde och gömde godisbitar vid hela min kropp. allt för att få min uppmärksamhet. Samtidigt som jag skrattade för mig själv då jag låg där och verkligen försökte höra vad kärringen sa. PIP PIIIIIIIP. SKALLL. VOFFF.
Ni kan ju kanske förstå resten av historien. Så jävla avslappnad blev jag alltså inte. Pausade spotify och min över-energiska hund vann.
 
Så till nästa gång.
-Ta bort varenda pipleksak som finns i lägenheten.
-Höj volymen.
Puss Puss.
 En riktig fjant är vad han är ♥
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Ämlii säger:

Hahahah, aw saknar den lille fjanten och dig också förstås! ;)<3

2012-10-26 | 19:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback