när man tror man känner någon

varför bor allt fint-mys-skojj folk inte här i Motow?
 
Idag har det varit en grå dag. Både inombords och ute.
Har gått en långpromenad med john-john med musik i öronen, grymt mys!
Har även försökt få ordning på mitt kaos, gick väl sådär. Men bättre blir det.
 
Ja annars har jag väl inte så mycket i hjärtat.
Eller jo en hel del. Men inget ja delar med mig utav idag.
 
Jag önskar saker o ting var som man ville. Men hur skulle livet då vara?
om man alltid hade flyt. Helgens planer förändrades drastiskt. Nu vet jag inte vad jag ska hitta på.
Planer någon? Säg vart så kommer jag dit. Om det är i Motala ^^,
Men ska nog försöka baka något, så mina planerade planer inte blir helt förstörda.
 
Puss hej
Bjuder på fin fina bilder.
Tagna precis nyss. är lite gladare nu också btw.
Pratar med fint folk som gör mig lycklig i hjärtat, samt att jag har min gosehund som alltid gör mig glad i hjärtat.♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback