svarta naglar så länge sen, fick insp. av kassörskan på östenssons igår

Precis färdig med det mesta i min lägenhet. Jag har plockat iordning överallt.
jag har dammat och när jag sedan skulle dammsuga hände det något inte allt för ovanligt. Nämligen en propp gick. Men jag fick för mig att dammsugaren hade gått sönder och jag satt där lite ledsen över att min jävla dammsugare startade och 1 minut senare dog den bara sådär. Och jag hade inte ens hunnit dammsuga av något alls. Skulle ja ha slitit arslet av mig med att damma överallt och plocka och inte få det skinande rent en då? Inte hade jag någon tanke på att tända lampor eller så för att kolla strömmen heller.
 
Men sedan slog det mig efter att ha testat 3 olika vägguttag i lägenheten med min söndriga dumma dammsugare och jag kollade till och med utomhus för att se om andra lägenheter hade el. Men ja då slog det mig att datorn faktiskt var avstängd?.
 
Sedan slog det mig att.. ja men lampan i vardagsrummet lyser inte fast den va tänd förut. Så då 20 år efter slog det mig faktiskt att fan en proppjävel har säkert gått. Så efter ett enkelt proppbyte så kunde jag glatt dammsuga med min faktiskt fullt fungerande dammsugare. och nu är allt fint och mysigt här hemma.
 
Trevlig story va?.
Nu ska jag lägga ut lite salu prylar och lyssna på håkamusik.
tills att jag ska äta och eventuellt handla lite gotte och ha fredagsmys med Nettan och hundarna  ♥
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback