bara döda fiskar följer strömmen

 
Idag ska jag gå till apoteket och hämta ut ett recept, får hoppas att det kommit hem nu då.
Har varit på två olika apotek i veckan och ingen hade receptet då ><
 
Annars lär väl dagen se ut som resten av veckan skulle jag tro, tv-mys fram tills första hundpromenaden och sedan hinner det bli några hundpromenader till under dagen. Ikväll blir det att äta tacos tillsammans med syster och Nettan. Ska bli mumsigt. Annars glor jag igenom mina kurser till och från och nästa vecka ska jag ta mig till biblioteket och låna lite böcker hade jag tänkt mig :)
 
Hoppas på att få ett mejl om datorn idag, men ser inte så ljust ut på den fronten.
Snart fredag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback