börjat skolan idag

Idag är första skoldagen för mig 4 kurser som jag faktiskt tror kan va riktigt intressanta.
Kinesik medicin, Ett bra liv - friskvård, Djur och natur i dagens ekonomi
och sist men inte minst Lev billigt - må bra.
Dessa kurser ska jag ägna detta halvåret med. Sedan kommer jag försöka gå vård och omsorgsprogrammet.
Om jag inte kommer ut på arbetsmarknaden innan vill säga.
 
Idag ska jag även ringa vårdcentralen samt bovärdskontoret. Ska försöka få lite saker fixade för mig själv också.
Håller just nu på att tvätta lite tvätt sedan ska jag duscha också.
 
Vid 12 tiden blir det eventuellt en långpromenad med John-john tillsammans med Nettan och Nomy och syster om hon känner sig manad att följa med :)
 
Nu ska jag återgå till pluggandet och att strukturera upp mina kurser och planera...
Puss Hej!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback