kanske fånigt att säga

           
 
Har nu under morgonen suttit med läxor och känner att jag börjar få grepp om mina 4 kurser. Så just nu känns allt super bra. Ska som sagt bara till biblioteket och hämta ut böckerna jag lånat men det tar jag troligtvis imorgon, eftermiddag.
 
Ja annars rullar dagarna mest bara på, Känner mig otroligt glad mestadels av tiden och det fattas väl bara en sak i mitt liv för att det ska kallas perfekt. Men men man kan inte få allt.
 
Ska nu ta tag i mitt skolletande ännu en gång. Eftersom jag fått falska förhoppningar, så vi får väl se om jag hittar några andra skolor någonstans i vårat avlånga land.  Annars vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Söka lite jobb också om det finns några där ute.
 
Ha det bäst!
nya bilder även här. jag börjar komma igång på fotofronten ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback