its ain't the same anymore

Har inte skrivit på en stund. Åter igen..
Börjar bli lite dålig på det här, men har haft fullt upp med teori läsning inför körprovet och att samla mig inför uppkörningen. Åh vet ni vad?!
 
JAG HAR KÖRKORT NU!! Wohoooo
tror inte jag riktigt fattat det själv ännu, men när körkortet finns i min hand då kommer nog verkligheten ikapp mig. Ni ska veta min känsla, fy fan så jävla skönt att ha det avklarat.
Nu väntas bara att köpa en bil så småning om.
 
Just i denna skrivande stund sitter jag och syster o väntar på att Nettan ska bli färdig så vi kan gå en promenad med vovvarna och därefter bege oss till Jesper för att fira hans 18 års dag :)
 
Ikväll får vi se vad som händer o sker, vem vet? kanske kommer hem med ett playstation och jag o emelie fastnar där halva natten. Annars så blir det kanske serie tittande, eller spelkväll. Som sagt.. Får se vad som händer.
 
Puss!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback