testar en gång till, dumma blogg.

Åh vad irriterad jag blev nu. Skrev ett långt och fint inlägg i morse.
Publicerade det, trodde jag. Men uppenbarligen försvann det och inte var det sparat på utkast heller.
Så ni får nöja er med detta kassa inlägget.
 
Idag är det i allafall en städ/plock dag.
Har gjort hundgodis åt john-john och fotograferat massa prylar för försäljning.
Ja annars letar jag just nu bara bil för fulla muggar. Vill ha en snart, men är både kräsen och helt lost i bilvärlden.
Så inte vet jag om jag väljer bra bilar ens, men Nettan hjälper mig lite då och då.
 
På måndag ska jag börja söka skolor till våren och påbörja en ny start på resten av mitt liv.
Glor just nu på 7ht heaven som vanligt. Min favoritserie, borde kanske skaffa boxarna?.
 
 
Har lite att styra med så hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback