3 words, 8 letters say it and im yours

Känner mig glad och ledsen samtidigt. Är mycket på gång ,samtidigt som för lite händer.
Känns som jag har många bollar i luften men att jag aldrig lyckas fånga någon, kanske låter konstigt men så känns det. men nog om det djupa...
 
Imorgon ska jag på jobbintervju, håller tummar och tår. Hoppas på det bästa liksom :)
Vore guld värt att få ett litet extrajobb och inte tala om vad ett sommarjobb hade betytt för mig.
Nu när jag ändrat om mitt CV och gjort personliga brevet bättre så känns det plötsligt så himla kul och förväntansfullt att skicka iväg en jobbansökan. Jag hoppas verkligen jag får ett sommarjobb!
Och då gärna inom det området jag vill jobba med för jag saknar det.
 
Jaja jag kan bara hoppas och verkligen inte ge upp! utan leta och skriva och ringa överallt.
Vilket jag försöker med.
 
Ikväll blir det serier som vanligt, och det är så himla skönt och avkopplande. Man kommer in i någon slags mirakelbubbla av bara glad och lätta tankar och man släpper alla bekymmer lite och bara är. Det känns som om allt kommer ordna sig ungefär. Och sånna moments kan jag leva länge på om det skulle behövas.
 
             
              Blir att se Cult ikväll ♥
 
             
              saknar att se gossip girl och då framför allt Chuck och Blair  ♥ 
             (den serien kommer alltid förbli min favoritbubbla)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback