30 april 2013

Sista dagen på April och imorgon börjar en ny månad.
Känns skönt, kul och spännande.
Har strålande positiv energi i hela kroppen nuförtiden. Bra saker som händer gör mig helt enkelt lycklig.
 
Kommer få veta mer om jobbfrågor på torsdag förhoppningsvis och innan dess ska jag som det ser ut just nu bara plugga. Idag provjobbade jag ju igen, vilket kändes lika kul som sist.
Älskar att gå och jobba.
 
Ikväll ska vi troligtvis gå ner till Motala hamn och kolla majbrasan tillsammans med Jenny och barnen.
Innan blir det väl att gå över till Nettans mamma och hälsa på en stund.
Och tills dess blir det väl plugg och ta det lite lugnt.
 
Ja annars har jag egentligen inte så mycket mer att berätta.
Imorgon händer det lite smått och gott förövrigt :) blandat med läxor såklart.
Men mer om det imorgon.
 
Ha en fin Valborg!
 
såhär liten fjuttig majbrasa var det i Motala.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback