cause no one really likes us

Sitter här och inväntar besked på min läxa jag lämnade in i förra veckan.
Men det verkar inte ens som lärarna läst det än, får väl bara vänta och hoppas på det bästa.
Tills dess finns det faktiskt inte så mycket läxa jag kan göra. Har gjort färdigt allt som ska göras innan helgen.
Då vi kommer påbörja ett nytt tema. och därmed nya grupper och nya arbetsuppgifter.
 
Så just nu fördriver jag tid på spotify och youtube
Har fastnat för en ny grupp som är helt amazing Urban Cone.
 
Idag har tiden gått fort. men samtidigt långsamt.
Ikväll blir det tacosrester och innan dess blir det att handla lite smått och hämta ut ett paket.
Nu inväntar jag bara morgondagen så jag får lyssna på Håkans nya album och att det händer lite mer om dagarna. Längtar mest till torsdag och att vi åker.
 
Ha en bra tisdag!
 
 

Kommentarer
Jonna säger:

Åh Sofie! Den nya favvolåten! ♥

Svar: Ja eller hur helt jävla magisk <3
Sofie

2013-04-16 | 15:24:42
Bloggadress: http://jonnagronfoss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback